Saturday, January 1, 2011

happy new year..

                  
          aku nk ucapkan happy new year kat semua org. semlm aku dpt celebrated new year kat mydin. lama tau   nk menunggu sampai pukul 12 semata-mata nk celebrated new year. act, tu lah first time aku celebrated kat new year... selalunye,kalo time gitu aku dh tido dah.kalo tak pon aku buat dunno jerk..hihihi.. mcm-mcm ade..aku ngan family pegi. kecuali dua org tu lah. sape lg kalo bukan kak nana ngan kak ya. keluarga mak cik pon ade. aku dpt naik beca ngan papa. best. first time aku naik beca. dpt mkn askrim.. kenyang btol.. semua org sedap jer mkan. tak kenyang-kenyang lg agaknyer. by the way, happy new year again.... pastikan azam yg dibuat tercapai...aku berazam dpt straight A's PMR... amin..


No comments:

Post a Comment