Tuesday, December 28, 2010

hari keluarga bomba



                         hari nie aku ngan family pegi hari keluarga bomba kat kuala kubu, selangor. best gler arh aku ckp. rugi kat dua orang yg tak dpt pegi uh. hahaha. kesian kak nana ngan kak ya. korang tgok gmbr kiteorang jer la eh? hahaha.
              
                            ader bnyk acara dlm sukaneka uh. tp aku msok satu je. acara yg pling aku terer la.acara ape? rebut kerusi la. hahaha.tak cayer kan. jgn main-main tau. dh bnyk kali aku main benda nie tau. asik mnang je. haha. nie yg nk berlagak ni. nk harapkan kak qila ngan dak along? hurm. memang tak bleh nk diharapkan. hihi. satu aper acara pon tak masok. aper lah.dak aiman lak masok acara perah air dlm botol. perah pon tak btol. ape lah.

ngah syok-syok nie, tibe-tibe ade berita yg abg 
kujai meninggal. innalillah. aku dgr jer berita tu, teros cuak. takot gler lar aku dgr. yg aku bleh buat cume berdoa. semoga dia tenang kat alm sane. dan semoga Allah permudahkan jln dier ke sana dan mengampunkan dosa abg kujai. AMIN. 




nie yg dpt ikut. tema kaler merah.


mama cun larh....


aiman isi air dalam botol... pandai ker???

                    

sempat lagi posing. nk start dh nie.



yg terakhir. kire final larh.hihihi

No comments:

Post a Comment