Saturday, January 7, 2012

sadis!!

hari pertama sekolah.
dtg lewat! pukul 7.30 bru smpai. tak pasal2 kena amek nama. nasib baik yak kna denda ape-ape. hari berjln dgn lncr.

hari kedua sekolah.
mintak asrama. dpt A1. nk mampos. nk aku jd gler dan stress ddk ngan bdak f3 yg nkl. nk tnye psl plajaran ?? nk kne pegi blok baru. jauh kot. tak ada sesiapa yg memahami aku. kwn-kwn sek aku je yg tau apa akan terjd kalo aku ddk dorm uh. tnye le bdak len ada ke yg nk ddk dorm uh?? dlm satu hari bnyk benda yg terjadi. tp hanya kwn-kwn aku je yg tau ape terjd dan menyebbkan aku terlalu sedih. terlalu bnyk.. sedih sgt. smpai skarang. sorry.

hari ketiga sekolah.
kwn-kwn aku tnye ape terjd kat umah. aku ceritakan. nothing bad. hari aku berjln dgn lancar lg.


dlam masa seminggu awl persekolahan aku mcm-mcm telah terjd. awl tahun aku jd la begini. sgt...sgt.. menyedihkn bg  aku. aku rse nk........................hnye tuhan je yg tau...

p/s; JGN NK HEBOHKN SGT!!!  :) OK!! sesiapa je.

No comments:

Post a Comment